Ryhmätunnit alkavat 2.9.2019 (lähinnä senioriryhmiä)

Ei erillistä ilmoittautumista tunneille. Tule hyvissä ajoin paikalle. Ota oma jumppamatto mukaan jos mahdollista (Fysiokammarissa on muutamia). Tuolijumppaan et tarvitse mattoa.

 

Ma 10.00 - 11.00  TUOLIJUMPPA

Istuen ja seisten tehtävä jumppa. Sisätää lihasvoima-, liikkuvuus- ja tasapainoharjoituksia. Soveltuu senioreille.

 

Ti 10.00-11.00 KUNTOPIIRI

Kiertoharjoittelu ilman kuntosalilaitteita. Oman kehon painoa hyödyntäen, käytössä eri välineitä. Soveltuu kaikille.

 

Ke 10.30-11.30  KEVYT TUOLIJUMPPA

Kevyempi jumppa kuin maanantaina Kesto n. 45 min.

 

TO 10.00 - 11.00  LIIKETTÄ JA HALLINTAA

Pilatestyyppistä harjoittelua.

 

 PE 10.00- 11.00 ASAHI + venyttely

Helppo terveysliikuntaryhmä, Voit tehdä seisten tai istuen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Kehon keväthuolto" to 17.3 klo 17.00-18.30(alustava)
Oletko kuullut Foam rollereista tai fascia/lacrosse palloista, mutta et ole vielä uskaltautunut kokeilemaan itse.
Järjestämme Fysiokammarin tiloissa perehdytyksen välineiden käyttöön, jonka jälkeen voit jatkaa kehonhuoltoharjoittelua itse kotona. Mukaan tarvitset oman jumppamaton ja mukavat vaatteet. (Oman rullan ja pallon saa toki ottaa)

Ilmoittautumiset ja lisätietoa 050 573 0304/ fysiokammari@outlook.com